۱۳۹۲ مرداد ۳, پنجشنبه

دروغ گویی ابولحسن بنی صدر، اینبار در مورد تجاوز به زنان در زندان های شاه با "خرس"!


دروغ گویی های بنی صدر مسبوق به سابقه است و سخن عجیب و تازه ای نیست که ارزش پرداختن به آن را داشته باشد. برد سخنان ایشان بسیار اندک است و شاید اگر چنین نوشته ای در این وبلاگ به آن سخنان اشاره ای نمی کرد، کسی هم متوجه آنها نمی  گشت!

باری! جناب بنی صدر در مصاحبه جدید خود (منبع + از دقیقه ۱۱:۳۰) ادعا کرده اند که در زندان های زمان شاه به دختران جوان با "خرس" تجاوز می شده است! البته فرزند خوانده امام امت آگاه اند که چنان شایعه ای چه اندازه غیر قابل باور است و حتی از نظر فیزیکی هم اجرای چنان عملی امکان پذیر نیست! 

ولی جریان شایعه تجاوز آن خرس کذایی چه بود؟ در کتاب "نگاهی به شاه" نوشته دکتر عباس میلانی به شکل مستند در مورد آن شایعه صحبت شده است و با نقل قول از ریاست وقت ساواک -تیمسار بختیار- در دیداری با نماینده سفارت بریتانیا چنین می آورد:
..اکثر این شایعات شکنجه سخت اغراق آمیز اند...هرچه شایعات مربوط به انواع شکنجه قوت و شدت بیشتری پیدا کند، ضرورت استفاده از آن ها هم کاهش می یابد، فقط کافی است به زندانی بگوییم که او را به "حمام" منتقل خواهیم کرد و و همه اطلاعات اش را در اختیارمان قرار می دهد. 

آن روزها شایع شده  بود که گاه در مورد زندانیان به راستی مقاوم و سخت از خرسی برای تجاوز به آنان استفاده می شود. اصل ماجرا در روزهای پردردسر ۲۸ مرداد و زندانی ای بود که به شخص شاه حمله کرده بود و گفته بود که بهتر است کاخ های سلطنتی به باغ وحش تبدیل شود! برای ترساندن وی، یک خرس زنده وارد زندان می کنند که زندانی تنها با دیدن خرس از دور، اقرار و توبه می کند :)

۷ نظر:

  1. جهت ا طلاع انانی که پای منبر این اخوند زاده می نشینند.
    این جناب"بنی صدر" اخوند زاده مثل فردوست هر دو به کشور و ولینعمت خود خیانت کردند.
    اما بیوگرافی باید نوشت که ایشان فرزند حضرت! "ایت الله صدر العلما " همدانی هستند.

    ابوی ایشان همان کسی است که اقای خمینی از پدرایشان را به عنوان مردی وارسته یاد کرده اند !! و او را میشناخته اند به همین جهت و سفارش بیگانگان پست وزارت را به پسر ایشان مرحمت فرمودند..

    اما برعکس نظراقای خمینی در مورد وارستگی پدر این جناب" صدر العلما" برای همشهریان خود مردم همدان مظهرخباثت وحیله گری بود . تا انجا که در باره اش چنین می گفتند:

    " شیطان لعین عازم درگاه خدا شد.

    امد به زمین صدرالعلما شد!

    از طرف دیگر خود این عالی جناب "بنی صدر" پاریس نشین که برای "درد بیدرمان "مردم ایران هرروز نسخه می پیچند.ایشان پسر عمه و یا پسر خاله اردشیر زاهدی داماد شاه بودند که .با پول درباروشاه وبا پارتی بازی زاهدی ها برای تحصیل به فرانسه تشریف بردند.

    چون حیله گری اخوند زادگی را از پدر بزرگوارشان به ارث برده بود. نمک شاه را خورد بوی کباب شنید خودبه خمینی رساند و به سفارش بیگانگان دستبوس دجال شد .والخ ...

    به این مختصر درباره ایشان و مرحوم ابوی شان اشاره ای کردم تا درنوشتن بیوگرافی اقای بنی صدر خدای نخواسته از قلم نیفتد

    که خداوند به ایشان عمر درازی مثل بنده مرحمت فرماید تا تاریخ را از یاد نبرند..

    احمد همشهری

    پاسخحذف
  2. پدرم زیر شکنجه ساواک بود و رفقایم زیر شکنجه ساواما، دروغ نیست و اینها نسل به نسل انتقال داده خواهد شد هیچ راه برگشتی ندارید حالا هی زور بزنید اما انقلاب ادامه دارد حتی اگر به فرض محال باز هم شاهتان به قدرت رسید بازهم سرنگونش میکنیم، فرزندم این داستان صدسال انقلاب است از مشروطه تا 57 انقلاب ادامه دارد ایران یکی از انقلابی ترین مردم دنیارا دارد به میان مردم بروید مردم ایران تاب هیچ قدرتی را ندارند اصلا حسادت عجیبی نسبت به قدرت های حاکم و آقازاده ها دارند تا زمانیکه عدالت و برابری را حاکم نکنند دست از سر انقلاب و شورش بر نمیدارند صدای پای انقلاب را نمیشنوید؟ اینها حتی طبقه متوسطشان که همان جنبش سبز و اصلاح طلبی است را به رادیکالیزه میکشند این خشونت اصلاح طلبان را دیدی؟ حال خودت حدس بزن خشونت و رادیکال کارگران چقدر است؟ یک به یک قدرت ها محکوم به نابودی هستند. تمام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ساندیس خور احمق!

      حذف
    2. ja darad ke az ridan shoma tashakor shaved jenab an ghelabi !!! b

      boro khejalat bekesh shoma hich gohi nakhordin joz in ke namak khordin o namak doon shekastid o ba khiyanati ke dar hagh iran anjam dadin goh bezanid be keshvaretoon ke masalan ghif roshan fekri begirid ke agar joz in bud o chizi baretoon bud khomeyni sarvaretoon namishod

      pas lotfan beband dar on gale ro ke be joz hemaghat o aludegy souty manfaat dige nadare az baz budan

      حذف
  3. جناب ناشناس عصبانی! ممکن است بفرمایید در این صد سال چه چیز نسیب ایرانیان شد از این همه تحولات آنی یا عانه ای که شما آنها را انقلاب می نامید؟ اینکه مشتی جلنبر(پرولتاریا) بیایند سر عده نخبه را زیر آب کنند تا خود بر منابع و ثروت آنها حاکم شوند که هدفی مقدس نیست. اینکه محسن پیازی انقلاب کند و تبدیل به میلیاردری خونخوار بنام محسن رفیق دوست شود یا سبزوار چوپون در اثر انقلاب بر صدر نشیند و دکتری درکند و سردار شود و خون بریزد و پولها پارو کند که موجب افتخار نیست. اگر فردی بی پشتوانه توانست علمی یا فنی یا هنری را از انحصار گروه های سنتی دارای آنها برباید باید افتخار کرد که این کار هم با انقلاب میسر نمی شود.
    پدرم/مادرم یا هر که هستی، یا هدفی نداشته ای یا آن را گم کرده ای. اگر هم نتوانسته ای با این همه انقلاب بروی ساکن کاخ کسی بشوی خیلی غصه نخور، لابد پاک نهادتر از این حرف ها بوده ای.
    اما از مردم ایران نفرمایید که از نادان ترین عوام و خواص دنیا هستند. حتما می دانید و اگر هم نمی دانید بدانید که بهره ی هوشی ایرانی ها هم اکنون از متوسط بهره هوشی مردم خاور میانه چند نمره پایین تر است. اگر در این قلعه ی حیوانات از قاطر چموش بدلیل جفتک پرانی به هر آنچه که در پیرامون خود می بیند خوشتان می آید قدر به ذوق و سلیقه ی خود شک کنید، جانداران دیگری مثل مورچه ها، زنبور ها، آهوان و بسیاری موجودات بعضا مفید تر و دوست داشتنی هم هستند که بتوان بدنبال کسب صفات آنها بود

    پاسخحذف
  4. در زمان شاه خواهر من در زندان بود و یکی از تهدید های ساواک انداختن خرس روی دختر ها بود - خرس نه به معنی واقعی خرس بلکه منظور یک مرد بزرگ و هیکل دار را برای تجاوز پیش دختر ها میبردند.

    پاسخحذف
  5. چرا این مرتیکه هرزه وطنفروش تا حالا نمرده؟ و اون اسقل هایی که لیلی به لالای این عقده ای فرصت طلب میگذارند رو باید یک اردنگی بهشون زد تا اون مخ معیوبشون به کار بیفته.

    ابله حسن فدام بشو.

    پاسخحذف